Warunki zlecenia usługi

Usługę serwisową każdy klient zleca imiennie (podając imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy).

Do każdego klienta przypisany jest sprzęt sportowy (narty, snowboard, buty, rower) który zostaje oddany przez niego do serwisu.

Po wyborze i uzgodnieniu wybranej usługi serwisowej tworzony jest wydruk zlecenia, który składa się z dwóch części – jedna z nich zostaje w serwisie wraz ze sprzętem, drugą część otrzymuje klient.

Przy wydawaniu sprzętu klientowi niezbędne jest ponowne skompletowanie wydruku zlecenia, dlatego klient odbierając sprzęt winien jest zwrócić wydaną mu część zlecenia.

Po skompletowaniu następuje rozliczenie i płatność za usługę.

W przypadku gdy:

  • sprzęt odbiera inna osoba:

- powinna ona posiadać kwit zlecenia przekazany przez klienta który zlecał usługę

 

  • sprzęt odbiera inna osoba, nie posiadająca kwitu zlecenia:

- klient posiadający kwit wysyła e-mail upoważniający do odbioru konkretnego sprzętu (podając nr zlecenia z kwitu) przez wskazaną osobę (podając jej imię i nazwisko) Osoba ta może dokonać płatności za zlecenie jedynie kartą płatniczą.

 

  • sprzęt odbiera osoba zlecająca usługę, jednak nie posiadając przy sobie kwitu:

- klient odbiera sprzęt dokonując płatności kartą płatniczą.

 

  • po sprzęt przychodzi osoba nie posiadająca kwitu ani nie posiadająca upoważnienia

- sprzęt NIE ZOSTANIE WYDANY

Brak produktów w tej kategorii.
Powered By 3D Studio Production
KoenigSerwis; Al. Hallera 39; 53-325 Wrocław © 2019