Usługę serwisową każdy klient zleca imiennie (podając imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy).
Do każdego klienta przypisany jest sprzęt sportowy (narty, snowboard, buty, rower) który zostaje oddany przez niego do serwisu.
Po wyborze i uzgodnieniu wybranej usługi serwisowej tworzony jest wydruk zlecenia, który składa się z dwóch części – jedna z nich zostaje w serwisie wraz ze sprzętem, drugą część otrzymuje klient.
Przy wydawaniu sprzętu klientowi niezbędne jest ponowne skompletowanie wydruku zlecenia, dlatego klient odbierając sprzęt winien jest zwrócić wydaną mu część zlecenia.
Po skompletowaniu następuje rozliczenie i płatność za usługę.
W przypadku gdy:
- powinna ona posiadać kwit zlecenia przekazany przez klienta który zlecał usługę
- klient posiadający kwit wysyła e-mail upoważniający do odbioru konkretnego sprzętu (podając nr zlecenia z kwitu) przez wskazaną osobę (podając jej imię i nazwisko) Osoba ta może dokonać płatności za zlecenie jedynie kartą płatniczą.
- klient odbiera sprzęt dokonując płatności kartą płatniczą.
- sprzęt NIE ZOSTANIE WYDANY